Da jeg fandt dig var det ligesom og finde hjem, du har vist mig hvor regnbuen ender henne

Jag är verkligen inte intresserad utav sport någonstans, eller i alla fall inte bollsporter. Har aldrig förstått mig på varför folk blir så hetsiga över matcher. Jag bryr mig inte ett skvätt om vem som vinner, blir glad för vinnarna och ledsen för förlorarna samtidigt (men jag brukar alltid heja på Sveriges motståndarlag. Jag precis en sån som Sverigedemokraterna strider emot.) Men, när matcherna står mellan Sverige och Danmark, då är jag intresserad därför att jag är halvdansk/halvsvensk. Jag har alltid stått på Danmarks sida så jag är glad idag för rödvita vann och jag tänker skryta om det i morgon i skolan :)
Hvis du vil ha stjernerne, vil jeg hente dem
1 kommentarer
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

hehe jag är världens tävlingsmänniska..;)

gillar din kommentar om sverigedemokraterna starkt! :P

2011-01-26 @ 21:31:20
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0