Yσυℓℓ αℓwαys bє мy тнυηdєя

Jag älskar att variera mig. Jag är en såndär person som lätt blir uttråkad, behöver hela tiden testa nya grejer. Jag längtar alltid iväg, mamma säger att hon tror det är för att jag vill fly men själv tror jag att jag bara är en nyfiken person som alltid letar efter det bästa världen har att bjuda. Testade massa olika frisyrer ett tag, har haft kort, långt, page, lugg, uppflipt, rakklippt men kom alltid fram till att klassiska snebenan passade mig bäst så nu har det inte inte blivit många roliga klippningar på ett tag tyvär. Men färgning är fortfarande kul, har bla haft orange och rött. Försökte mig på blont en gång men vet inte riktigt om man kan kalla resultatet blont faktiskt. Anyhowish, så färgade jag håret igår till en mörk brun, skulle tro att det är min naturliga jag har nu. Hade velat ha en mer varm nyans egentligen men det blev helt okej med detta tycker jag.
Före
Efter
Rockar Star Wars och leopard idag :)
1 kommentarer
Postat av: Isa

Du passar superbra i brunt :D ( du passade bra i rött med, men iaf :3 )

2011-02-07 @ 22:19:02
URL: http://isaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0