I'm ready for the pressure the drama and the pleasure. Got my whole life here in front of me I'm taking over when I hit the streets.

Nu har ännu en delbetalning skickats iväg till Explorius men det är det typ.
Jag har inte blivit bekräftad, vet inte när jag kommer bli det heller.
Jag vet inte när jag åker, vart jag åker, till vilka jag åker, med vilka jag kommer umgås med, vilken skola jag kommer gå på. Har ingen aning om hur mycket jag kommer längta hem eller hur stor saknade kommer vara efter älskade. Kanske kommer jag att sakna snö och barrskog, midsommar och falukorv. Kommer säkert sakna att åka tåg, kommer sakna fullkornspasta och mörkt bröd, enkelhet och lagom. Kanske inser jag för första gången i mitt liv att Sverige faktiskt är en bra plats att bo på. Tänk om jag hatar min värdfamilj, tycker alla i skolan är hemska och jag hatar den Amerikanska kulturen. Eller tänk om jag blir totalt kär i stället och aldrig mer vill tillbaka. Tänk om någon i min närhet skulle bli sjuk eller dö under årets lopp eller att jag och alla där hemma förändras och inte längre passar ihop när jag är tillbaka. Tänk om tiden skulle döda vår vänskap.
Ibland känns det som om jag måste burra ner mig i negativa tankar för att inte ha för höga förväntningar, det är liksom mycket möjligt att jag har det.
1 kommentarer
Postat av: Isa

Jag fick inte heller något svar, så jag loggade in på ise och ser jag är godkänd. Trycker upp min ansökan och ser att jag ska till regionen Rocky Mountains, så det blir antagligen någon av de staterna som tillhör den regionen iaf. :3



Och felen är väääääldigt många, min 12åriga syster är 16, jag åker hem den 12 Januari fast vi betalar för ett år, jag har tävlat inom utställning för häst sedan jag var 11. Har ALDRIG deltagit i något sånt! Jag vill gå i kyrkan fast jag kryssat i nej? o.O



Felen är ju inte direkt jättestora men det är ju en massa om mig som INTE stämmer! Kul då värdfamiljen tror de väljer en kristen flicka som vill tävla med deras hästar och så kommer jag. >.<'



Ska iaf tvinga mamma att ringa idag och be dem ändra så jag iaf får stanna hela året och inte ett halft. Resten vet jag inte hur jag ska göra med, hehe :D



Men du kan ju testa logga in, för de skickade inget mejl för mig o.O

2011-02-08 @ 10:23:07
URL: http://isaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0