Same DNA....but born this way

Lady Gaga's nya singel Born This Way har nu släppt och jag måste säga att jag inte riktigt gillar musiken ännu men den smälter säkert in precis som allt annat hon gör. Låten har i alla fall ett jätte härligt budskap och jag älskar låten lite bara på grund av det.
Jag beundrar alla människor som vågar att köra över normen och det gör verkligen Gaga, hon är en riktig rule-breaker och en inspiration. Det är så härligt att alla hennes miljontals fans accepteras hennes galenskaper och ser lite utanför boxen de också. Det ger lite hopp för denna uppklistrade värld vi lever i. Pop your colors, shine and rule the world. What's stopping you? To anyone that ever told you that you're no good ... they're no better.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0