Amazing horse


Såhär ser det ut när vi är tillsamans! Det blev att vi baka oreokaks-muffins med glasyr och blåbär, äpple och pecanötspaj. Riktigt jäkla gott och jag överdriver inte när jag säger att slickade rent! När jag äter sött har jag inget stopp, oavsett om jag är jätte illamående och egentligen inte alls vill ha. Äter bara för att det står där och ser fint ut typ, behöver inte ens tycka det är gott. Lina fick ett nytt uttryck igår som löd "Om inte Eira vill ha, då vet jag inte..." Jag har en för henne och den går "Du kan lura Lina men du kan inte lura mig" Det är nämligen väldigt lätt att lura i henne saker och det är väldigt underhållande. Jag har nog förresten en hälsning ifrån henne som kanske kommer upp senare.

I alla fall så sov jag hos Amanda och idag känner jag mig väldigt trött för vi både låg och snackade och skrämde upp varandra tills sent om natten. Jag slog Amanda i huvet för jag blev rädd att hon var ett monster. Tror aldrig hon vill träffa mig igen. Fick skicka ett sms idag och fråga om hon fått en blåtira men det hade hon tydligen inte.

Nu måste jag plugga lite och tvätta, låter som en rolig torsdag va? Imorgon är det äntligen fredag och helg!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0