Turn your can'ts into cans or dreams into plans.

Hej på er! :) Har sett att ni fått lite snö där borta nu? Har jullov om mindre än två veckor, det är helt galet.
För ett tag sen så berättade Sebastian att han sa Pledge of allegiance inför skolan. Tror jag har berättat om det men varje dag under 3rd hour så säger vi "The Pledge" och det är något alla skolor i USA gör för att uttrycka lojalitet till USA. Det går ut till alla högtalare och klassrum i skolan och man håller handen på bröses och står vänd mot den Amerikanska flaggan. Efter det är det information och prat om klubbar och såntdär och sen börjar lektionen.
Hur som hellst, enda sen han berätta det så har jag också velat göra det. Så jag om min tyska utbyteskompis Anna pratade med vår lärare Mr. Webb och han tyckte det var en kul ide. Så idag sa jag the pledge, i högtalarna. Var lite nervös, det gick ju ut till 2700 personer men det var jättekul och imorgon ska Anna göra det. Vi ska tydligen fortsätta göra det ett tag nu och de ska intervjuva oss och vi ska prata om våra hemländer, traditioner, säga god jul på våra språk och lite sånt, exciting. Hoppas att allt är bra med er!
Idag under lunchen svarade Dezaray på några av frågorna hon fick i frågestuden så de kommer upp imorgon.
Love

6 kommentarer
Postat av: Alma

Gud vad roligt! :))

2011-12-08 @ 00:52:03
URL: http://alittlebit.webblogg.se/usa
Postat av: Madde

Eira!! Du har inte mig länkad under länkar! :( Och jag saknar dig sötnos :(

2011-12-08 @ 01:12:52
URL: http://missduchess.devote.se
Postat av: rebecca

Din engelska är sjuktbra och du har en grymt söt röst! :)

2011-12-08 @ 21:20:59
URL: http://rebeccaisabelle.devote.se
Postat av: Jaw

Wow, u really do got an american accent eller är det bara jag som är van vid svennedialekten? haah!

2011-12-08 @ 22:06:28
Postat av: Ellinor

MAKE SURE to film all of thoose exiting things, så vi stackare som inte har åkt till usa än kan ha ngt att bli inspererade av! Du inspererar mig... <3

2011-12-08 @ 22:22:45
Postat av: Amanda

Alla skolar i USA gör inte de dock, vi gör inte den :)

2011-12-09 @ 15:45:01
URL: http://amandasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0