You don't need someone to complete you. You need someone to accept you completely.

"Do you like Rihanna?"
"She's great"
"So, you listen to Rihanna in Sweden?"
"We do"
"But you translate her songs into Swedish right?"

Detta får jag hela tiden. Alla här tror att vi översätter allt engelskt till Svenska.
Hade just ett långt samtal med min pappa för första gången sen jag kom hit. Klockan var 3 i natten hos pappa och 6 om kvällen här. Det är konstigt hur långt vi är från varandra men han är alltid här ändå. Nu ska jag äta vattenmelon och kolla på Keep up with the Kardashians, addicting.

2 kommentarer
Postat av: Fanny.L

Haha kul reaktion xD Undrar varför de tror det . . .

2011-08-23 @ 13:12:40
URL: http://annafannykarolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det börjar bli riktigt kallt här i Sverige nu.. iaf idag.. lyllos dig i solen xD

2011-08-24 @ 16:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0