Happy girls are the prettiest

Jag älskar att blogga men det är extra kul att logga in nu med massa kommentarer och 900 visningar/dag är ju helt galet! Tack för att ni är så himla fina och stöttande allihopa! Det finns vissa kommentarer som jag skrivit ner och läser då och då för ni boostar mig verkligen! So thank you! Det kommer väldigt många frågor, skulle ni vilja ha en frågestund till? Jag vaknade just. Det verkar som om min jetlag blir bättre för idag vaknade jag 9. Igår jag jag, Dottie, Brittany och Nanny och fixade manikyr och predikyr. Fick jättefin isblå färg på både fingrar och tår och jag ska visa bilder men det är från Brittanys telefon för jag tog med min kamera men utan memorycard (typiskt mig haha.) Och så kollade jag på Verizon och AT&T för ny mobil men hittade ingen för MobileBoost verkar vara bättre så fixar nog det någon gång i veckan. Facebook är min prioritet typ i min mobil typ haha. Alla här säger att de tycker att min engelska och uttal är väldigt bra hihi :)) jag kommer in i språket mer för varje dag som går. Försökte ladda upp video från huset igår men det tog år så jag försöker igen men det går jätte segt.. men det kommer.
Dagens plan: shoppa, bada, scrapbooka, kolla upp hur jag ska göra med cheerleading :)

Bilden tog jag igår. Såhär bor jag! Can you believe it?


Ann-Marie om So many beautiful reasons to be happy:
Åt du så mycket onyttigt i Sverige också?
Jag menar du har ju supersnygg kropp, är du inte rädd att gå upp i vikt under detta året i USA?
Kram.. spännande blogg :D
Svar: Hihi, vad snällt, tack så mycket :) Ja jag är rätt bra på att unna mig saker. Och att baka. Men jag brukar prioritera för att inte vara för ohälsosam haha. Jag tycker inte att skönhet har ett visst ideal, mått eller form. Jag tror det är självförtroende, utstrålning och om hur man bär upp det man har som gör en snygg. Jag mår bra i mig själv. Några kilon hit eller dit, vad gör det om hundra år?
5 kommentarer
Postat av: Emelie♥

ha en frågestund! :D

2011-08-04 @ 20:12:43
URL: http://eemeliebbergqvist.blogg.se/
Postat av: Nelly

Eira!!

Du verkar ha det superbra hoppas vi hörs under året !!! :))) <3

2011-08-04 @ 20:41:25
URL: http://nellyusa.blogg.se/
Postat av: Emelie♥

scrapbooka, vad är det?

2011-08-04 @ 22:57:42
URL: http://eemeliebbergqvist.blogg.se/
Postat av: Ann-Marie

Jätteklok sagt!

2011-08-05 @ 00:16:28
Postat av: Jojo

Kul att du får så många fina besökare och kommentarer!!! :D



Kollar in på din blogg lite då och då, är så kul att se hur olika utbytessåren kan vara. Jag menar, vi båda hade samma dröm, vi båda lever mitt i vår dröm, men ändå så är det så olika. Arizona och Idaho - blir inte så mycket mer annorlunda än så. Kul i alla fall att se, du skriver otroligt bra :D

2011-08-05 @ 01:14:18
URL: http://jojok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0