En lista med saker jag älskar här

+ jag älskar att vandra omkring i grocery stores och kolla på alla roliga grejer som bara finns här (men som borde finnas i Sverige)
+ alla nya upplevelser jag har dagligen
+ och pirr man får i magen av små saker. Typ jag såg vår skolmaskot här om dan och ville skrika rakt ut. Cooolt.
+ möjligheten att kunna ta ett ämne som American history och bara sitta och snacka USA en timma
+ att se alla mina favoritserier direkt i tvn
+ möjligheten att ta en frappucino från starbucks, eller köpa ett paket famous amos cookies, shoppa på forever 21,  gå på baseball matcher
+ o l a g o m
+ de dagar då cheerleaders går omkring med sina dräkter i skolan
+ min blackberry
+ att jag hoppa i poolen när jag känner för det och använda shorts fram till november
+ att inte frysa
+ leva en drlm
+ "Do you want to go to San Diego first or L.A" dilemma dilemma
+ att lura folk när det frågar konstiga grejer om Sverige
+ Att leva under Barack Obamas åder
+ Att bo i samma land som Christina Aguilera
+ Att Arizona iced tea kostar $1
+ Att betala med dollars
+ när kassörerna frågar hur man mår. Liksom, det skulle aldrig hända.
+ igår fick jag bagel on the house. Det skulle heller aldrig hända.
+ eller faktumet att det finns ett bagel place. Bluberry bagel w. cream cheese people!
+ att det spelas en fin liten trudilutt en minut innan man ska sitta i sin bänk
+ Nicki Minaj
+ att jag har vänner på min facebook nu med jättecoola namn
+ justja. Jag har en i min current issues klass som heter Brooke Davis
+ Victoria's Secret
+ älskar min säng här. Den är jätteskön och jag tänker använda den nu.
Pusshej.

5 kommentarer
Postat av: i :)

Jag alskar din header, skitsnygg! :D

Bra lista, jag haller med! Ar ocksa utbytesstudent nu i Las Vegas, Nevada och amerikaner ar sa trevliga och hjalpsamma! Pa varat soft camp i New York nar vi fragade om vagen stannade vi alltid och pratade med personen som forklarade vagen i typ 5 minuter! Sa annorlunda jamfort med Sverige! Ha det bra kram ida :)

2011-08-27 @ 03:06:30
URL: http://untouchable.blogg.se/
Postat av: Emlan

Den listan var jätte rolig att läsa tycker jag :) Det verkar som att du har många saker att vara glad för i USA! Det låter underbart! Ha en fin dag!

2011-08-30 @ 11:39:26
URL: http://emlanherself.blogg.se/
Postat av: emelie

åååh, nu vill jag också vara utbytesstudent i usa! Låter som att du lever i en film. Dock har jag pojkvän och allt jag inte kan lämna, men fy vilken upplevelse det hade varit!

2011-08-31 @ 11:58:21
URL: http://intheheart.blogg.se/
Postat av: INGA - foto&stil

låter härligt! ^^

2011-08-31 @ 19:49:54
URL: http://ingass.blogg,se
Postat av: Erica

Låter som att du har ett fantastiskt år, av olika anledningar kom jag aldrig iväg som utbytesstudent vilket jag ångar tusen gånger om! Men det blir att åka till det stora landet i väst ändå, men som au pair :D



Har du några förslag på någon man skulle kunna importera till sverige som inte finns här? Jag ska nämligen tillsammans med mina vänner starta ett UF företag och jag har en dröm om att importera något som inte finns här..men bara för det så står det still... :P

2011-09-01 @ 18:39:29
URL: http://ericaplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0