To a road no one knows.

  • Do you have facebook and google in Sweden?
  • McDonalds?
  • How is it like in Swedish?
  • Are there like any black people there or are all people blond? (yes, alla svenskar är blonda, förutom jag då)
  • Do you have Ikea in Sweden? (hahahaha, seriöst?)
  • Do you walk around with viking hats?
  • Do you even have tank tops there?
Man får sig ett par goa skratt varje dag. Har ännu inte fått isbjörns klassikern.

Funderar på om jag ska förvandla min blogg till en matblogg istället. Mat mat mat. Haha whatever, love food!

Åkte till Einstains bagel place på rasten häromdagen och åt bluberry bagels till lunch. Yum.

4 kommentarer
Postat av: Fanny

Haha! Vilka frågor xD

2011-08-20 @ 08:57:47
Postat av: Madde

Haha min värdbror frågade också om alla var blonda i sverige...

2011-08-21 @ 06:12:19
URL: http://missduchess.devote.se
Postat av: Anonym

Haha alla amerikanare är verkligen korkade xD

2011-08-21 @ 10:07:52
Postat av: Rebecka

min kompis va på språkresa i england och då frågade hennes värdmamma om vi hade vita björnar här, hahahaha

2011-08-21 @ 14:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0