Cause there ain't no doubt I love this land

Jag ska på min första school dance på lördag
And to the movies på torsdag
Jag har adderat några amerikanska namn till min facebook och fått mig en jobbig stalker på skolan
Varit på slumber party
och baseball game och cheer practice, till kyrkan, shoppat på victoria secret, skaffat mig en blackberry,
Och jag har gått upp i vikt haha
De har resturanger eller kedjor för allt och jag älskar alla ”make yourown…” ställen. Typ cold stone och Yoghurtland, zoyo.
Yoghurtland & zoyo = man väljer mellan massa olika smaker av frozen yoghurt och topping. It’s delicious!!
På cold stone väljer man glasssmak och sen vad man vill ha i, typ blåbär, hallon, jordgubbar, oreos m.m och så mixar man ihop det och får sin drömglass.
Jag har druckit ur en röd partmugg
Och jag badar nästan varje dag (tar upp för att jag inte badade i Sverige nånting i år, och en gång förra)
Det är varmare i min pool än det är i Sverige
Idag på yogan (i skolan) så gjorde vi övningar till en DVD som hette skinny bitch haha. Skolan är inte lika stel här, men strängare, if that makes sense
Bananabread har också fått mig att gå upp nått kilo
Familjens ena hund Sammy äter underkläder
Min värdfamilj kan inte fatta att jag kom hit med bara en resväska
Folk frågar mig om vi har facebook, google och McDonalds i Sverige.
Och folk tycker att man är jättecool om man talar 3 språk
Mitt namn är coolt också men omöjligt att uttala
Varje dag frågar mig att utala det en extra gång
Igår när jag pratade med min värdpappa och värdsyster så ville jag säga att jag inte bryr mig om man kön, om man är kille eller tjej. Och jag sa ”I don’t care about sex (kön)…. GENDER. I meant GENDER!!” haha, awkward <3
Sen jag kom hit har jag blivit körd av en 17 åring för första gången, köpt en amerikansk tidning under 50 lappen och kollat på the vampire diaries direkt på CW. Rock climbat och så köpte jag mig en extra strong deoderant efter en kort promenad
Jag har sett 5 personer med converse sen jag kom hit men massa Vans
Jag har varit här i 2 veckor nu, there's no place I'd rather be

7 kommentarer
Postat av: Ash

låter så jäkla underbart :)

2011-08-17 @ 03:52:51
URL: http://ashleypantzare.blogg.se/
Postat av: Alma

Åå jag älskar din blogg! Vilket underbart inlägg!

2011-08-17 @ 06:52:42
Postat av: Alma

Åå jag älskar din blogg! Vilket underbart inlägg!

2011-08-17 @ 06:54:06
Postat av: en blogg om 5 systrar

åhh underbart!!!

2011-08-17 @ 11:37:30
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/
Postat av: Celine - En Aspergare i mängden

Så himla spännande allt låter. Verkar som om du kommit till en underbar familj. =) Men.. jag blir ju lika nyfiken jag. Ditt namn, hur uttalas det?

2011-08-17 @ 13:58:53
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Linn

Åhh, låter helt underbart! Bara en liten fråga; vad för sorts Blackberry har du köpt? :)

Tack för en bra blogg!

2011-08-18 @ 21:49:55
Postat av: Filippa

ÅH, Blackberry! :O avis xD Du verkar ha det fantastiskt och din blogg är helt underbar, älskar den verkligen! :D

2011-08-18 @ 22:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0