2 weeks in A r i z o n a

Brittany at Zoyo

Arizona vs Houston. We won!

Dottie jag och Tom åkte till en mataffär som bara hade varor i bigpacks. Man kunde inte köpa bara ett av något

School lunch 

Swedish chef frying meatballs

Jag tar en nap nästan varje dag här haha. Värmen är väldigt utmattande, och skolan börjar 7.25

Plockade fram mina cheerkläder igen, men så fick jag reda på att det skulle kosta mig 800 dollars för mig att börja för de var tvugna att specialbeställa. Så jag banga.

Zoyo

Mitt motto för året: var öppen för att testa nya saker. Haha, trodde aldrig jag skulle få se en bild på mig själv klättra.
4 kommentarer
Postat av: Frida

Nej vad tråkigt det där med cheerleadingen! Men kan du inte börja till nästa termin? Eller går inte det? :(

2011-08-17 @ 08:54:34
Postat av: Celine - En Aspergare i mängden

Ehm! Förstod nog inte riktigt. Vad är det som måste specialbeställas?

2011-08-17 @ 14:03:25
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Victoria

Ska du inte börja i cheerleading längre? :( Love Vickan

2011-08-17 @ 17:04:17
URL: http://victorialinneaahlberg.blogg.se/
Postat av: sebastian

Waho sick dyrt med cheerleadingen 0,o



Själv börjar jag med cros country nästa vecka och det känns awsome!



Har även blivit inbjuden till tryout för baseball, soccer, volleyball, swimming, whrestling och ja allt möjligt hah :P



Du verkar ha det riktigt bra och det kan jag säga dig att även jag har!



Min skola börjar ännu tidigare :/ Min skolbuss går hemmifrån mig redan vid 06.15 och jag börjar skolan 07.00!

Men oh vad jag älskar High School! :P

2011-08-17 @ 23:18:19
URL: http://sebofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0