New York, I love you

Nu är min tid i New York snart slut, har vinkat hej då till Manhattan idag och till alla nya vänner (kommer sakna dem jätte mycket!) Today was definetly one of the best days of my life. I've had moments where I've been so happy I thought I was going to burst. This is so cliche but these days have absolutely been like living a dream. Jag har det oerhört bra och allting här är jätte olagom
Idag var jag, Vilda, Katarina och Julie vilsna ett i stora staden. Vi skulle mötas med gruppen 5.45 am men vi tog tunnelbanan till fel plats. Vi hade ingen aning om vart vi var men kunde inte ta stunden seriöst, hade så himla många goa skratt och vi kände oss fria, självständiga och starka som vandrade omkring på egen hand i en av världens största städer, åkte yellow cab and subway. Explorius fick komma och hämta upp oss med buss sen dock men, jaja haha. Vi hade klarat det bra själva också. Jag har haft en underbar början på ett underbart år och detta är min 3 dag av hundra. Detta ska nog bli rätt bra. Imorgon träffar jag min familj och kommer hem!! Dottie, Tom och Brittany möter jag äntligen 12:30 AZ time. Snart, snart, snart!!

On top of the rock, the view, Victoria Secret (aka. heaven on earth) and photo booth pics.


2 kommentarer
Postat av: sebastian

Känns med andra ord som vi andra kommer att trivas rätt bra där när det är våran tur! :D Och haha, blev inte förvånad med att du virrade bort dig :D

2011-08-01 @ 09:48:36
URL: http://sebofsweden.blogg.se/
Postat av: emilia

Lycka till! Hälsa AZ från mig!

2011-08-01 @ 11:38:05
URL: http://emiliaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0