from blackberry

I didn't think it was possible to get a cold in Arizona with 117 degrees but it is, I'm sneezing every few minute. I'm watching the VMA's right now. I love it that you don't have to get up in the middle of the night to see an award show here. There are so many strong, unique, telented and fierce women in music today. Beyonce, Lady Gaga, Katy Perry, Nicki Minaj, Rihanna, Beyonce - they all got a very unique styles I love it that they just don't to keep it safe but always surpises you with new things. Lady Gaga obviously decided to be a man today. Katy Perry is walking around with a yellow square on her head and Nicki Minaj is Nicki Minaj. Can't wait to see Beyonce, she's my queen.
Host dad surprised me with my favorite frozen yoghurt, raspberry & banana flavor <3 probably the best medicine in the world. Lots of hugs and kisses (through internet, don't want you to get sick too).
6 kommentarer
Postat av: M

Jag älskar när du gör videobloggar med dina amerikanska vänner! Fler sånna! :)

2011-08-29 @ 16:12:12
Postat av: carolina utbytesstudent minnesota USA11/12

hey cutie, hoppas allt är super! tänker på dig massor nu speciellt iochmed att skolan börjar nästa vecka..



just det.. jag skulle vilja göra min blogg så den ser mer amerikansk ut.. liksom från början ville jag ha amerikanska flaggan.. tips på var man kan hitta fin sådan..? :o..



puss & kram!

2011-08-30 @ 02:23:28
URL: http://carolinasamuelsson.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hejsan!

Wow va imponerad jag blir av dig och andra som vågar göra nånting "stort". Som att åka ensam till Usa som du gör. Riktigt roligt att följa dig och se mer från Usa "på riktigt" så att säga.

Hoppas det går bra där borta och att du har skitroligt!!! =)

2011-08-30 @ 12:54:17
URL: http://smultronkyssar.blogg.se/
Postat av: Rosanna

Jag vill med gå på high scool year efter grundskolan!:) jätteintressant blogg! gå gärna in på min och var med på dagens blogg:)

2011-08-30 @ 14:28:05
URL: http://rosyy.blogg.se/
Postat av: Mari

Åh vilken fin blogg..

2011-08-30 @ 14:30:54
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: Bea

Tänkte bara kommentera lite,

jag läser din blogg varje dag fast jag är så dålig på att kommentera. When you have time, please inbox me. You rarely do :(

2011-08-30 @ 15:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0