Svar på frågor:

Anonym om I'll do my best to bring you up again:
snälla eira vem av de är brittany är det hon brunhåriga lr hon blonda
Svar: Brittany är tjejen med lockigt brunt hår :) Den blonda är Hawlie och hon bor i Hollywood och verkar vara lite småkänd

Kaisa :) om Sky is not the limit when there are footprints on the moon:
Måste bara säga att jag fullkomligt ÄLSKAR din blogg! Har 2frågor jag hoppas att du vill svara på :)
1. Vilka är dina 3 favoritbilder som får dig att längta efter att åka iväg ännu mer ?
2. Har du något bra tips för att kunna spara pengar till själva programavgiften? :)

Svar: Kaisa, måste säga att jag ÄLSKAR din kommentar, blir så glad :) Och kul frågor!
1.Jag undrar om det är okej om jag väntar lite med första? Lägger upp bilderna under helgen men skulle vilja tänka lite, har så många!
2. Spara lite av barn/studie bidrag varje månad. Sommarjobba eller ta ett extrajobb på tex helger. Sen vet jag att man kan dela ut reklam och få pengar för det. Söka stipendie, gå ut med grannens hund, hjälp någon gammal. Jag har inte så bra fantasi när det kommer till sånnt här men det finns massa sätt att tjäna pengar på egentligen! Jag vet att Jojo har sparat in mycket pengar själv, prata med henne, hon är jättesnäll :) Lycka till!!


2 kommentarer
Postat av: Victoria

Sköna bilder!

Jag tänkte kolla om du har pratat med de andra utbytisarna i Göteborg ännu? :)

2011-04-08 @ 00:32:04
URL: http://victorialinneaahlberg.blogg.se/
Postat av: Jojo

Åh vad kul att du länkat mig, tack hihi ^^ Tänkte bara säga att länken tyvärr inte verkar funkar dock :P



Och så kan jag ju passa på att säga att din blogg är väldans inspirerande, precis som du!

2011-04-08 @ 20:34:01
URL: http://jojok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0