En liten packlista.

Ja jag vet, det är tidigt men jag kunde inte låta bli att spåna lite i min packning. Hm, let see..

Tandborste, tandkräm såklart
Lite smink
Deodorant, shampo, balsam, dushkräm, solkräm
Solglasögon
Plattång
Parfym
Plånbok
Pass, visum kan vara bra att ha
Mobil, Ipod, Kamera, Laptop + laddare
En bunt med bilder på alla jag älskar
Min luckyduck jag fick på cheercamp haha
Och sen kläder såklar. Får väl mestadels ta med mig kalla kläder antar jag
Bikini, underkläder, strumpor
Träningskläder, pjamas, mys
Handduk
Presenter till familjen
Svenskt godis
Flip-flops
Fickpengar
Anteckningsbok eller möjligen scrapbook album
Ordbok
Skor

Men jag antar att listan blir väldigt mycket längre. Hur packar man för ett år? Som barn till skilda föräldrar packar jag väskan varje vecka och varje gång hör jag, "herregud, det ser ut som du ska bort ett år!" Då packar jag för en vecka. Tänk när jag faktiskt ska vara borta ett år, förstår ni vilka problem jag kommer ha?

3 kommentarer
Postat av: emilia

Jag packade som för två veckor, ungefär. Jag handlade mycket nya kläder där, och allra helst så är det ju så varmt i AZ :) Alla går i shorts, linne och flipflop. Man vill typ spy på dem... hehe. Glöm inte en adapter till dina svenska kontakter bara :)

2011-04-28 @ 17:55:06
URL: http://emiliaaj.blogg.se/
Postat av: Olli^^

Kolla igenom allt som du använder på ca en vecka och tänk sedan igenom saker du kanske använder mer sällan. Det är mitt packtips^^

2011-04-28 @ 18:48:41
URL: http://oollisplace.blogg.se/
Postat av: Emilia

Sv: Hm, på vintern blir det nog kring 10-15 grader plus. Dock är det rätt kallt på vintermorgnarna och kvällarna innan solen kommit upp. Men jag kommer ihåg att jag hade jeans, linne/t-shirt och kofta på vintern typ :)

2011-04-28 @ 19:15:56
URL: http://emiliaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0