Carry yourself like a queen and you'll attract a king

Sarah om Do you have aztec pride?:
Jag vet att detta kanske inte har något med själva bloggen att göra, men skulle du inte kunna dela med dig av ngr skönhets tips, smink, lr liknande? Du ser alltid så himla fin ut på alla bilder och filmer! ;D Kram!;P

Vad snällt sagt!! Haha ja, jag blev lite förvånad eftersom att detta verkligen inte är en skönhetsblogg men det är bara kul :)) Jag brukar alltid använda flytande eyeliner och gör en liten såndär böj på slutet för det tycket jag gör öppnar upp ögonen väldigt fint. Och så älskar jag mitt röda läppstift! Använder Loreal Red Passion. Ibland är det fint att bara dutta på lite och istället för att dra för det ger ett mer "naturligt" utseende. Något annat som ger ansiktet lite mer liv är solpuder, man behöver inte ta på så mycket, framförallt inte när man är blekis för då ser det väldigt roligt ut ;) Mina mer klyshiga tips är att applicera självfötroende och leende precis som smink för det är vad man är vackrast i! Och framhäv dig själv, din unikhet och dina färger, blomstra på ditt sätt, gå emot normen och kör på ditt eget. Det är tråkigt att se ut som alla andra för de finns redan :)
3 kommentarer
Postat av: ewelina

snygging kan du vara själv!!!!!!

2011-04-27 @ 10:23:34
URL: http://evertsusa.blogg.se/
Postat av: ewelina

haha men man undrar ju saker hela tiden ^^

2011-04-27 @ 22:57:37
URL: http://evertsusa.blogg.se/
Postat av: Victoria

Vad jobbigt att du inte kan äta den glassen :(

Men jag har en idé!

-> Skär upp glassen, lägg den på en sked och stoppa in den i munnen utan att röra läpparna :D. Fixat o klart ! ;)



Kram

2011-04-27 @ 23:34:24
URL: http://victorialinneaahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0