Before I die, I want to live.

Idag sticker jag iväg till Danmark, till mina släktingar där. (Ja, jeg kan godt snak dansk ;))
Hemma hos mormor finns det ju såklart internet men jag känner att jag vill ha lite tid ifrån datorn. Dock finns det några tidsintällda inlägg som ligger och väntar så helt tomt kommer det inte att vara här.
Jag hoppas på att kunna se Water for Elephants där för jag har lite haft som mål att se den under lovet. Den verkar så himla bra och jag ÄLSKAR filmer som är lite sådär magiska och som utspelar sig i annan värld och tid.  Annars ska jag bara mysa med alla fina och ta vara på tiden med dem för vi kommer inte ses så mycket nu innan USA.

10000 kramar och pussar till er och så önskar jag av hela mitt hjärta att ni får en fantastisk påsk! Vi hörs på måndag igen :))

2 kommentarer
Postat av: Kaisa

Utan att överdriva så är Water for elephants den bästa filmen jag sett på länge! <3

2011-04-22 @ 13:09:26
Postat av: Anna

Du får ha det så härligt i Danmark! Helsingborg ligger nära, men måste tyvärr säga att jag kan ha svårt att hänga med när det pratas danska ;) Men om du har vägarna förbi Helsingborg så hade varit trevligt att träffas! :D (Water for elephants är förresten hur bra som helst!) Kramar

2011-04-22 @ 19:08:17
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0