"..Jag hoppas verkligen att du fortsätter att skriva i USA!! För du har den absolut bästa bloggen, enligt mig. Ville bara att du skulle veta att det iaf finns en liten tjej ute i sverige som ser upp till dig!"

Hello beautiful! Vilken kanon dag jag har haft och så kom jag hem till så himla fina kommentarer. Jag önska att jag kunde kramar er genom datorn. Tusen tack för era underbara ord, ni inspirerar mig! Ni är fantastiska och om ni säger att jag sprider glädje så ska ni bara veta vad ni gör. LOVE!

Idag träffade jag ju tre stycken utbytesflickor! Vi åt först på New York Deli, jag åt en Empire state, how cool is that?  Och vi snackade och åt i vad som kändes som en evighet. Vi rörde oss vidare och nästa stop var Donuts. Tre fina rosa munkar blev köpta och vi satte oss vid götakanal och pratade om USA och USA och lite om döden.. Sedan gick vi till American Bakery (yes, ännu mer mat!) och det var jätte svårt att hålla sig ifrån att köpa Skittles och Arizona Tea. Köpte Jelly Beans i alla fall och kom fram till att popcorn & butter inte passar sig som godis. Anyhowish så hade jag en supermysig dag och Paula, Vicktoria och Isabelle var så himla goa. Man behövde inte hålla tillbaka ett enda ord. Aldrig ett "jaja, nu räcker det.." eller ett "va, vad snackar du om?" och jag fick säga mina engelska ord och uttryck utan att sitta och klura på vad ordet var på svenska.

2 kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej Eira! tack för idag :) jag har faktiskt en blogg, fast är inte direkt så into blogg grejjen, men har du lust att länka, så kan jag länka dig haha? om jag nu vet hur man gör dvs :P

kram

2011-04-19 @ 20:32:07
URL: http://itsiss.blogg.se/
Postat av: Victoria

"pratade om USA och USA och lite om döden..", haha sorry för mitt random prat om döden,, vet inte riktigt hur jag kom in på det..

Tack själv för en underbar dag! :D

2011-04-19 @ 23:24:17
URL: http://victorialinneaahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0