Written in the stars a million miles away.

Jag lovade ju en video igår men gissa vad? Den håller fortfarande på och laddar! Förstår inte riktigt varför den tar så otroligt lång tid men det verkar som om den är färdig snart.

Jag har så tråkigt just nu så jag har till och med googlat "vad man kan göra när man har tråkigt." Fick lite olika förslag. Vet inte om jag tyckte att de var så användbara, tror jag smsar någon istället.

Här var tipsen:
Om du går i skolan och har prov men inte pluggat, skriv ”anonym” istället för namn.
Gå till närmaste pizzeria och beställ pizza utan deg.
Räkna dina hårstrån.
Gå till McDonald och beställ en cheesburgare utan ost.
Skapa en onödig grupp på facebook.
Ta egopics.
Ställ dig ute vid vägen och vinka till alla som åker förbi.
Ställ dig framför ett bantningsgym och ät glass och kakor.
Sätt dig bredvid någon random tidningsläsande person, häng över axeln och läs högt
Gå på bio och skrik till lite då och då (när det inte finns nått att skrika till åt.)
Ställ dig på stan och sjung, ha en skylt framför dig där det står ”för 10 kr slutar jag sjunga… en stund.”
Måla en snygg bild i Paint.
Dansa och sjung högt till ABBA.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0