Thats why I say that I know why the caged bird sings

Fråga: 1. Vilka är dina 3 favoritbilder som får dig att längta efter att åka iväg ännu mer ?

Blev fyra ;) För mig personligen handlar mitt utbytesår mycket om frihet och om att bryta mig fri ifrån allt som binder mig här. Att åka iväg är nog det mest naturliga jag skulle kunna göra. Bo år ut och år in på samma ställe, vandra samma gator och ha samma samtal blir alldeles för säkert för mig i längden. Jag känner mig bokstavligttalat instängd i detta lilla land. Jag vet inte hur många lektioner som jag bara sitter och kolla ut genom fönstret och drömmer mig bort till någon annan plats. Jag har ju sett allt som finns att se och ingenting är någonsin utmanande.

Så detta är bilder som taggar mig mest. Kanske inte vad du hoppades på men svaret på din fråga
(Bilder på Sverige får mig att vilja åka ännu mer)

Right now I feel like a bird, caged without a key
Everyone comes to stare at me with so much joy and revelry. Keeping me from flyin

Thats why I say that I know why the caged bird sings
Only joy comes from song. She's so rare and beautiful to others
Why not just set her free?
So she can fly, fly, fly spreading her wings and her song

She's like a caged bird
Just let her fly
Spread wings
Spread beauty
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0