I'mma touch the sky.

Spenderar dagen i slottsskogen, skriver när jag kommer hem och med massa bilder. Jag är världens gladste för jag har nog blivit placerad i den finaste värdfamiljen man kan hitta! Deras e-mail gör mig så himla glad och det känns verkligen bra i hjärtat att veta att man kommer bli placerad i säkra händer när allt annat kring utbytesåret kan kännas så osäkert.
A big shout out to Brittany, Dottie and Tom since I know you're probably reading this. I just want to send a warm hug and a big "thank you" to all of you! I can't wait to meet you and I'm looking foward to watch Harry Potter with you ;) I would love to go to Havasupai, it looks wonderful! Thank you once again and I'm gonna upload some new pictures in my picasa account later today.

En bild på Havasupai :)

2 kommentarer
Postat av: Victoria

Gud vad vackert det var ! Kul med en sådan härlig familj också. Kramkram

2011-04-18 @ 18:56:04
URL: http://victoriasusa.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh nej fy vad avundsjuk jag blev nu!! :(

Du kommer att få det så hiiimla bra!

Ja, episode 18 är lätt mitt favoritavsnitt hittills..

Såg du avsnitt 19s promo? "I beleive the term you are looking for i OMFG" haha, älskar elijha! :D

2011-04-18 @ 19:32:21
URL: http://mawah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0