When the world falls down around us. Lay your cuts and bruises over my skin.

U P P D A T E R A D

Alla dessa kommentarer. TACK så mycket! Vilka underbara människor det finns!!

Maria
om Tempe & Phoenix:
Eiraaa så glad för din skull, det kommer bli suuuuuper :) <3

Victoria
om Tempe & Phoenix:
BEAUTIFUL!!

Anastasia om It's a new dawn. It's a new day. It's a new life. For me. And I'm feeling good!:
Hej.
Grattis så jättemycket till placeringen, läste din blogg ett tag.
Extra kul då jag bor i tempe och går på Corona Del Sol just nu.
har du några eventuella frågor om Tempe/CDS är det bara att höra av dig! Ha det så bra :)

ellen ([email protected]) om Tempe & Phoenix:
gud så kul att du fått din familj!! och himla skönt med värme året om :D

Kissie
om It's a new dawn. It's a new day. It's a new life. For me. And I'm feeling good!:
Grattis till tilldelningen Eira :D Är nyfiken på hur många läsare du har
Svar: Tack! Haha kul att du hitta in till min blogg Kissie ;) Ca 65-75 underbara läsare har jag men det varierar. Idag har 170 människor klickat upp min blogg och 451 visnigar!


Emma
om 2 April - dagen jag fick min familj:
Grattis!!! Låter jättebra! :D

Victoria
om 2 April - dagen jag fick min familj:
ÅÅ Eira vad supersuper kul! Du kommer verkligen trivas där!
KRAM

Bea
om 2 April - dagen jag fick min familj:
JAG ÄR SÅ GLAAAD FÖR DIN SKULL VÄNNEN!!!
Man ser verkligen hur du bara skiner av äkta lycka!

emma om Tempe & Phoenix:
jag har en fråga! hur mycket kostar det att åka på ett utbytesår allt som allt? :)
Svar: Ca 100 000


Alexandra
om 2 April - dagen jag fick min familj:
åh vad roligt! :D Grattis!! :D jag vill också ha min familj nu ;o haha :D

Isa
om JAG HAR FÅTT MIN FAMILJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
GRATTIS :D
Vi är ju nästan grannar nästa år! host eller våra delstater ligger brevid varandra iaf :D

Maria om JAG HAR FÅTT MIN FAMILJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
Åh grattisgrattis Eira! :) Vilken stat? :) Kram!
Svar: Arizona!

karin om JAG HAR FÅTT MIN FAMILJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
ÅH JÄVLAR!
GRATTIS!
BLEV SUPERGLAD NÄR JAG SÅG DET!
älskar verkligen din blogg!
Kram kram!

Victoria om JAG HAR FÅTT MIN FAMILJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
Grattis Eira! Din blogg är grymmt bra och jag längtar till varje gång du gör uppdatering!
Kramar!

anna om JAG HAR FÅTT MIN FAMILJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
Wow; jag ar sa glaaaaad for din skull!!!!!!!!! Grattis big time :D i arizona, ahhhh; later prima!!!!! kram

Maria om When the world falls down around us. Lay your cuts and bruises over my skin.:
Eira DU är underbar <3

Elin om When the world falls down around us. Lay your cuts and bruises over my skin.: Grattis till placeringen! Jag går och väntar på min. Vilken organisation åker du med?
Svar: Explorius :)

lisa om When the world falls down around us. Lay your cuts and bruises over my skin.:
det är så roligt att du ska göra detta! så modigt:)
vet du någon mer utbytesstudent som ska bo i samma stad som dig? eller en som redan gör det? det ska bli så spännande att följa din resa:) hoppas du fortsätter att blogga när du kommer dit! kram:)
Svar: Tack, vad snäll du är! Ja det gör jag, vet tre stycken ifrån min lilla stad som åker iväg på utbytesår nu till hösten! Det är därför jag har startat min blogg så att jag ska blogga där borta, så du kan vänta dig uppdateringar! Kramar till dig :)


5 kommentarer
Postat av: Bea

Hahaha älskar din nya bakgrund :D

2011-04-03 @ 19:40:53
Postat av: lisa

det är så roligt att du ska göra detta! så modigt:)

vet du någon mer utbytesstudent som ska bo i samma stad som dig? eller en som redan gör det? det ska bli så spännande att följa din resa:) hoppas du fortsätter att blogga när du kommer dit! kram:)

2011-04-03 @ 19:57:19
Postat av: Elin

Grattis till placeringen! Jag går och väntar på min. Vilken organisation åker du med? Länka? :)

2011-04-03 @ 20:35:02
URL: http://elinagnes.blogg.se/
Postat av: Maria

Eira DU är underbar <3

2011-04-03 @ 21:34:05
URL: http://mariamerica.devote.se
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Har helt missat att du fått placering så GRATTIS! :D Häftigt med Arizona!

2011-04-06 @ 18:12:02
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0