Feel the rain on your skin, no one else can feel it for you, only you can let it in. No one else can speak the words on your lips. Drench yourself in words unspoken. Live your life with arms wide open.

Här är några grejer som gjorde mig glad idag.
+ På väg till skolan dela de Metro ut GBs nya twister glass. Perfekt start på dagen. Spårvagnen var sen full av människor som satt och åt glass 8 på morgonen. Alla stela affärsmän med dyra portföljer också. Det var en härlig stund
+ Sen fick jag ett fint sms av min vän. Omtänksamma, random sms är typ det mysigaste som finns! Små "hej-jag-älskar-dig" stunder.
+ Det gråa vädret sprack upp och blev riktigt fint! Även om matten såg det mer eller mindre varmt ut utomhus.
+ Någon kallade mig Arizona
+ Fick sluta tidigare ifrån skolan
+ Jag köpte ett par leopard ballerinaskor för 99 svenska riksdaler, det ni
+ Loggade in på bloggen och läste igenom solskens kommentarer
+ Mamma hade jätte bra nyheter om hennes jobb
+ Paulina berättade att Annika äntligen är tillbaka i skolan imorgon (hon har varit i Frankrike som utbytes student en vecka)]]>
+ Mormor berättade att hon planerar att hälsa på mig i USA
This

3 kommentarer
Postat av: ellen

ska vi länka förresten? :):)

2011-04-07 @ 23:44:44
URL: http://ellleneklof.blogg.se/
Postat av: Elin

Måste bara berätta vilken glädje och positiv energi du sprider. När jag lämnar din blogg gör jag alltid det med ett leénde på läpparna. Och jag ser verkligen fram emot att följa dig under ditt år i USA. Tack.

2011-04-08 @ 18:09:56
Postat av: Eira Ljungberg

Tusen tack till dig Elin! Blev så himla glad av din kommentar! Tack för att du sprider sån härlig glädje tillbaka till mig, det betyder jätte mycket att du säger så! Pussar, kramar och kärlek till dig :)

2011-04-09 @ 21:49:25
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0