"Red bull's for pussies"

Jag vet att jag sagt det innan, men jag älskar spontana stunder! Har länge planerat att bara sätta mig på ett tåg och se vart det leder mig. Är så himla nyfiken och saker är som roligast när de är oplanerade, enligt mig.

Jag fick ett sms runt 18 av en vän som frågade om jag hade lust att hänga med på bio tillsammans med hennes syster. Jag hade egentligen varken pengar eller tid men en timma senare så satt jag i biostolen och taggade inför I am number four. Jättebra film! Fin, spännande, bra gjord, underbar musik och snygga skådespelare. Åh jag vill också ha en pojkvänn som kastar skurkar genom murar och skåp. Jag har kommit fram till att filmer man blir avundsjuk på för det mesta är bra filmer. Denna blev jag avundsjuk på, i alla fall vissa delar. Här är musik ifrån filmen. I am number four.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0