Oh nana. What's my name?

Min vän berättade för mig idag att hennes brors chef som hette, hm tror det var Patrik Storm. Han har i alla fall ändrat sitt namn till Patrik Blåser Upp I Storm och funderar på att hela ta bort Patrik. Haha vilken kul kille! Tänk när han hälsar på folk, skakar hand och säger "Blåser upp i storm". Folk kommer ju liksom "hursa?"
I eat pray love är det en man som heter Spagetthi och jag har en klasskamrat som heter Spik. Lite tokigt men jag tycker det är kul när namn är udda och annorlunda.
Min fina mamma funderar på att byta från hennes danska efternamn Kragh Jensen till LivingNow. Hon kommer då heta Pia LivingNow. Tycker det är jätte häftigt! Varför inte liksom?

Får mig att fundera på om jag vill ha det namn jag har. Kanske ska, som Phoebe från Friends, byta till Princess Consuela Bananahammock. Jag är glad att jag har ett ovanligt namn ändå även om många utalar det fel. Min engelska lärare tror att jag heter Ajra..


1 kommentarer
Postat av: ewelina

världens finaste skor! vart kommer de ifrån? :)

2011-04-02 @ 09:20:49
URL: http://evertsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0