Host family

Wow, min värdfamilj verkar helt underbar och så himla mysig! Har mailat dem fram och tillbaka nu och det är så mycket kärlek i deras ord. De berättar att det är mycket de vill visa mig när jag är där och att vi ska försöka ta oss till the Grand Canyon och värdmamman Dottie frågade mig om jag någonsin varit på Disneyland och SeaWorld i California! Kanske ska vi också till Minnesota över jul :) Som det känns just nu så känner jag mig så himla glad för att bli placerad hos dem, eller över att de valde mig rättare sagt.

Brittany gjorde något underbart här om dagen och arrangerade en insamling för hungriga barn. Hur fantastiskt är inte det? Det visar ju verkligen vilket stort hjärta hon har.
Vi är lika på många punkter, bla är jag är också engagerad i världsfrågor och vi har ett gemensamt intresse för utländska kulturer. Till sättet är hon spontan och jag tror det är så många skulle beskriva mig också.
Brittany och Tom, min värdpappa, tog lite kort i området här om dagen och jag har frågat om jag får använda bilderna i bloggen – och det får jag! Så här är några av dem. Visst känns det konstigt att se Ikea med palmer? ;)

Jättefin bild på Brittany :)

Visst har det ett superfint hem?

Arizonas enda Ikea ligger nära familjens hus! Så när jag längtar hem kan jag åtmindstonde äta kötbullar och lingonsylt

Desert Cross Lutheran, kyrkan de går till.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0