Drinking cause you're looking so good in your starbucks cup. What I mean is I need good things. Oh oh.

Sitter och slurpar på min andra chai latte denna vecka, inga drycker i världen kan mäta sig med en kopp varm chai! Jag la ju ut tips för ett tag sedan hur man kan göra det hemma med kardemumma, kanel, ingefära, honung, mjölk och chai te men jag vill också tips a om att Espresso house faktiskt har chai bladningen de serverar att köpa. Fick en kopp espresso chai hos en vän och det smakade precis lika gott som på caféet. Kostar kring 60 kr tror jag. Ett bra present tips till dig själv eller någon du tycker om :) Joseph Washbourn – Dancing in The Moonlight

1 kommentarer
Postat av: Victoria

Jag älskar den låten!

Det första jag gjorde i morse var att sätta på den låten och dansa till den haha! (Dancing in the moonlight)

:D

2011-04-06 @ 22:50:03
URL: http://victorialinneaahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0