Cheerleading

Tom, min värdpappa har kollat upp info om cheerleading. Visst är han snäll? Och det är tydligen så att de alltid har try-outs på våren inför kommande säsong så jag har har ju missat det. Men cheer coachen har planer på att ha try-out på hösten också, efter fotbolls säsongen och innan baskets säsongen så förmodligen tidigt i November. Han skrev dock att jag kunde vara manager under fotbolls säsongen, lära känna laget och sen göra try-out i November. Hm.
Den finns en cheer förening utanför skolan som heter Arizona All-stars som ligger i Tempe och inte långt ifrån värdfamiljens hus. Men jag vill inte kräva av min familj att de ska köra mig til cheer practice hela tiden.
Jag tror att jag hade fått mer utav cheerleading av att gå i all-star lag men å andra sidan så hade det ju varit så kul att träna cheer på high school, vara med på matcher och det är ett jätte bra sätt att skaffa vänner.
Vet inte hur jag ska göra nu.
Corona del sol cheer
Arizona All-stars
1 kommentarer
Postat av: Edda

sv: ja jag är glad för att jag lärt mi så mycket. Skolan är så sjukt mycket lättare här borta. inte alls svårt om du är en VG-MVG elev, :) Om du är en G elev så är det kanske fortfarande lätt men kanske inte lika lätt. :) om du förstår. men jag upplevde skolan lätt. Jag är jätte nöjd med Allstar cheerleading, man får åka runtoch tävla och det är inte som i sverige, utan jga har varit på ca 9 tävlingar i år tror jag. :) och efter att ha sett min skolans high school cheer så är jag JÄTTE glad att jag valde, cheerleading i skolan är inte som på filmerna, visst man får kompisar men du kommer med största sannolikhet inte utvecklas :)

2011-04-21 @ 03:52:44
URL: http://eddagoesamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0