A cupcake breakfast is best.

Good morning sunshines! Ska möta upp två vänner nu och vi ska gå iväg till affären tillsammans för att köpa en riktig god frukost. Jag begär nybakat bröd, frukt, te, apelsin&passionsfrukostjuice, pannkakor med bär och nutella - rätta kuren mot söndags ångest. Jag älskar frukostar, bästa måltiden på hela dagen! Någon dag ska jag flytta till ett lähenhet som ligger nära ett 24/7 öppet fik. Där jag ska äta alla mina frukostar. Jag ska bli sån stammis att servetriserna allt eftersom slutar ta min beställning utan bara kommer fram med kaffet just så jag vill ha det. Ska bara lära mig att dricka kaffe först.
Have a wonderful sunday you all and I'll talk to you later :)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0