When you amaze yourself

Idag har jag inte gjort ett skit! Bara degat hela dagen. Dator dator dator. Jag hatar mitt beroende. Men trotts det har jag gjort flera saker jag är stolt över. Hjälpte bla en gammal tant att plocka i hennes varor idag på ICA, hon blev mäkta glad! Och så skickade jag just ett medelande till den person som förmodligen skadat mig mest i mitt liv. Jag skickade ett medelande till henne för att skriva att jag inte har några förakt och att jag faktiskt, trots de många jobbiga stunderna vi hade tillsamans, också kan se de bra. Jag skrev det för att förhoppningsvis kunna ge ett bättre avslut till det hela. Vi bodde tillsamans i 3 år, och kämpade. När det var som värst och jag inte orkade mer så gick vi skilda vägar och fick aldrig sagt hejdå till varandra. Tycker det var dags för det nu. Detta är en stor dag för mig faktiskt, det betyder att jag släppt alla gränser för det som hände. Så det verkar som att denna meningslösa dag inte blev så meningslös i alla fall.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0