Ser fram emot gula taxi bilar och amerikanska flaggor överallt. Ser fram emot att kunna se Vampire Diaries direkt på tv och inte på datorn en dag efter. Ser fram emot att kunna köpa converse för 350 kr.

Nu har pappa betalat första delbetalningen till Explorious, min utbytesorganisation. Det känns så häftigt att känna att det verkligen händer. Det finns så mycket jag ser fram emot till det kommande året. Ser fram emot att ta del av en helt annan värld, att bli helt frispråkig på Engelska, träffa massor av nya människor, leva ett amerikanskt liv, uppleva high school spiriten. På sätt och vis är jag glad att mamma åkt till USA själv nu, och lämnat mig i Sverige. Jag tror inte det kommer bli lika hårt att bli utan henne sen då. Jag tror inte bara att det kommer finnas ljusa stunder i USA, jag kommer säkert tycka att det är rätt jobbigt också att vara ifrån min trygga värld här. Men jag gillar att ge mig på utmaningar och klara av dem. Jag ser fram emot mitt high school år för jag tror att det kommer göra mig stark och för att jag vill dö världsvan.

Top Gun Jags

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0