But you think that I can't see what kind of man that you are. If you're a man at all.

Nu är biljetterna till Danmark bokade! Amanda, Lina och jag åker med färjan 16.00. Får sluta lite tidigare från engelskan och åker direkt till danmarksterminalen så jag måste dra med mig en stor resväska till skolan. Jag ser verkligen fram emot att åka till Danmark med tjejerna och jag älskar mini resor. Spelar inte så stor roll vart man åker, det är bara mysigt att komma bort lite. Vi kommer bo hos min mormor. Ska bli härligt att se henne också men hon kommer vara borta större delen av tiden. Vi har inte planerat riktigt vad vi ska göra men jag antar att vi ska gå lite i stan. Luncha och shoppa. Kanske se på bio. Annars blir det väl rätt mycket slappa.

Det enda tråkiga är att vi nog är borta under halloween. Jag är verkligen en sucker för högtider. Kommer älska USA! Så jag antar att det inte blir någon utklädnad i år. Jag är en såndär nörd som fortfarande älskar att klä ut mig haha. Får försöka att hyra en skräckfilm eller baka spöktårta eller nått. Har ni några planer för halloween? Något ni ska klä ut er till?

Herregud! Klockan är 00:11 och jag har Naturkunskaps prov imorgon. Hejdå!

Photoshoppat av Amanda :)
2 kommentarer
Postat av: a

DU ÄR SNYGG EIRUS ;D<3

2010-10-28 @ 17:15:49
Postat av: Eira

DU MED OSKAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRR!! ;D

2010-10-28 @ 19:07:19
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0