I took a chance on loving you

Ha! Har fixat lite med min design och jag är så stolt över mig själv just nu. De där <"fhvijvöl#"¤#2"> koderna alltså, förstår inte mycket av dem. Den är väl fortfarande lite skev, får fortsätta lite med den.

Alicia Keys är en sångare och pianist som jag växt upp med. Har alla hennes skivor och de har säkert spelats minst 10000 gr, ändå kan jag inte texterna på hennes låtar. Det är bara så skön bakgrundsmusik. Varje gång jag hör hennes låtar blir jag helt nostalgisk. Jag och mamma var ju i Stockholm för ett par år sedan och såg henne live. Hon var verkligen jätte bra! Väldigt äkta. Det är få artister idag som främst är kända för sin musik tycker jag, det är så mycket bilar och bikinis. Gillar att Alicia är känd för sin musik och inte sin runmpa. Förutom Christina Aguilera bryr jag mig inte alls om kändisar men jag blev väldigt glad när jag hörde att Alicia förra veckan fick en liten pojke. Jag hoppas den nya familjen all lycka :)

Butterflyz är en av mina favoriter med Alicia, den skrev hon när hon bara var 14 år.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0