All that I have is gone with your step

Det känns som ju äldre jag blir, desto mer barn blir jag. Jag går bakåt i min utveckling haha. Drog en disney idag. Och jag just en blogg där det stod att julkaländerna för 2010 tydligen finns att köpa i butik nu. Fick en barslig lust att totalt springa till Maxi och få tag i en! Tror lätt jag ska invistera i en i år. Jag kan bara inte låta bli!

Visst känns det som om allt var bättre förr? Julkalendern, disney filmerna, musiken. Har iförsig inte kollat så mycket på de senaste årens julkalendrar men av det jag sett så har det inte alls varit någon julkänsla i avsnitten överhuvudtaget. Mina absoluta favoriter var den där med julgranspynten och greveholm! Kanske är man mer kritisk nu. När man var liten såg man allt med så öppna ögon för man hade så lite att jämföra med. Jag hoppas verkligen inte att man blir mer kritisk och kräsen med åren. Det hade ju varit så tråkigt. Födelsedagar känns inte som födelsedagar längre. Ett år går nästan på en knäppning. Och jag går på gymnasiet, det känns så konstigt alltihopa.

Herregud var det blåser ute nu, det är typ storm! På tal om att vara liten, jag minns när jag inte kunde sova om natten för jag var rädd att taket skulle flyga av och att jag och min säng skulle svepas med i en tornado.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0