Where the lines overlap

Jag älskar överraskningar och de små är nästan de bästa. Igår när jag satt och plugga kom mamma omtänksammt förbi med american chocolate chip cookies, yummi :) Sånna har jag lust att baka massor av i USA nästa år. Jag ska göra så mycket amerikanskt som möjligt då haha. Mamma ringde förresten idag, hon har fått ett vikariejobb som engelska lärare för 6-7or. Har sagt till henne att verkligen tänka igenom sitt beslut. De klasse jag gått i har blivigt totalt galna när en vikarie kommer. En gång fick klassen en stackars Eva att gråta.

1 kommentarer
Postat av: natalie

hehe, håller nog lite med, men han gör ju typ nästan hela filmen ;) och jaa mmmmm på han!

de kakorna är så sjukt goda! :D

2010-11-10 @ 20:54:49
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0