It's a party in the USA

Saker jag vill/ser fram emot att göra under mitt utbytesår:
  • Ser fram emot morgonen då alarmet väcker mig och jag flyger upp ur sängen och jag skriker "THIS IS THE DAY!"
  • Och när jag kliver av flyget och tar första steget i mitt nya hemland.
  • Soft landing camp i New York. Där ska jag köpa en I <3 New York tröja och Yankee keps har jag bestämmt haha. I'm such a nerd! ;)
  • Allt nytt. Familjen, skolan..
  • Jag vill träna cheerleading igen på mitt High School
  • Och i alla fall någon gång åka i en gul schoolbus
  • Ser fram emot alla högtider. Halloween, valentines day, christmas
  • Vill gå på en massa fotball & basketball games
  • Ser fram emot att kunna se vampire diaries direkt i tv
  • och blogga på svengelska
  • Skulle vilja resa omkring lite i USA och se olika ställen
  • Ser fram emot att prata engelska 24/7. Om jag skulle välja skulle jag prata engelska istället för svenska här
  • och ser fram emot att uppleva high school spiriten
  • så ska jag köpa en massa saker som inte finns i Sverige
  • och gå på prom
  • och om jag är lyckligt lottad får jag ta graduation
  • Kunna se VMA och andra galor på normal tid och inte 04.00 i natten blir härligt
  • Svara på alla tokiga frågor om Sverige. Och lura alla med att jag har en isbjörn som husdjur hemma.
  • Dricka något ur en röd plaskopp
  • Ser fram emot stunder då jag tänker att jag kunde vara i Sverige och leva mitt gammla vanliga liv
  • Och jag ser fram emot stunder som kommer vara svåra för de kommer göra mig så mycket starkare
  • Och jag ser fram emot att kunna prata flytande engelska
  • Och träffa en massa nya vänner
  • Ser fram emot att byta ut Göteborg och Schillerska gymnasium på min facebook profil

1 kommentarer
Postat av: Isaaaa

•Soft landing camp i New York. Där ska jag köpa en I <3 New York tröja



GAAAAH, trodde jag var enda som såg framemot det :D

2010-11-06 @ 15:48:30
URL: http://isaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0