I often find myself complaning about freedom. I envy how birds can go anywhere in the world. But then I realize, so can I.

Nu nær  jag vet att jag inte kan flytta till USA med min mamma och helt bestæmmt mi før att åka som utbytesstudent næsta år børjar vissa frågor falla på plats. Jag har kommit fram till att jag ska vælja delstater och jag ska vælja
1.California
2. Arizona
3.Washington.

Det kænns vældigt skønt att ha ett beslut. Har ni valt stat och i så fall vilka?

Sen mærker jag hur kul det ska bli med ett helt oførutsægbart år. Kænns jætte spænnande. Vissa saker kommer jag ju få reda på along the way, som familj, stat, stad, high school. Men jag har ju ingen aning om vilka mænniskor jag kommer umgås med, hur USA ær och hur året kommer vara som helhet. Om jag hade gått kvar ett år på mitt gymnasium hade ju næstkommande år inte alls varit så hemlighetsfullt. Det taggar mig jætte mycket!

Jag kænner också tt min Engelska blir bættre hela tiden. Eftersom att jag åker næsta år tror jag att jag omedvetet tar in engelsan på ett annat sætt. Jag har alltid varit bra på engelska men jag kænner mig mer sæker nu.

Åker hem till Sverige imorgon :)


1 kommentarer
Postat av: Sanna

Jag har inte valt delstat. hoppas på någon av;

New York, Georgia, Oklahoma, Louisiana, New Jersey, Florida, Kalifornien, Arizona, Michigan, Nevada(Las Vegas isåfall då..) eller South/North Carolina dock.. Skulle vara skitniiceeeee :D Spelar dock inte så stor roll, men vill inte hamna i texas. :(

2010-11-03 @ 16:49:14
URL: http://justsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0