In this city of dreams

Oh dear god! Kom just hem ifrån bion. Salongen var helt proppad med taggade människor, jag var en av dem. Köpte mig en 58 kroners godispåse med Amanda och pirrade när Harry Potter loggan kom på skärmen.
Filmen var jätte bra. Dock måste jag vara ärlig och säga att det inte hände jätte mycket i den, det var mest en förbredelse till nästkommande film. Men som precis som alla Potter filmer var den väldigt bra gjord.

Fick en crush på Ron Wesley. Han var verkligen snygg i denna haha och jag kunde inte sluta tänka på det! Tror jag kommer vara besatt av honom nu. Alla som känner mig vet att jag är svag för rödhåriga, tycker det är så charmigt. Nu vet ni också det. 

Dags att sova. Puss på er och god natt

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0