Walking in a winter wonderland.

Jag vet inte hur det är där du bor men här har vintern kommit. Det snöade igår och det ligger fortfarande kvar lite på marken. Jag tycker det är  jätte mysigt. Man kan ju fortfarande gå på trottoaren, och fingrar och tårna dör inte när man är ute. Jag har tänt ljus och dricker varm choklad för att försöka få till vintermyset. Än så länge är det ju fortfarande okej. Men när det går ner till 20 minus, då är det outhärdligt. Jag hoppas innerligt på att det inte blir lika kallt som förra året. Det var otroligt mycket snö då ju! Kommer ihåg att det var snö upp till sadeln på mammas cykeln och skolan stängdes nån dag. Kan inte förstå ändå att det är dags för vantar och dunjacka nu. Känns ju som om det alldeles nyligen var badväder. Om inte jätte lång tid är det jullov och hela första terminen har gått. Helt sjukt vad tiden går snabbt nu för tiden.



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0