Today is Harry Potter day!

Yes, kan man vara ledig på en bättre dag? Ikväll ska jag och Amanda dra iväg och se nya Harry Potter filmen men innan det ska vi ha Potter maraton. Vi båda är lediga idag och helt perfekt ju!
Harry Potter stjärnorna behöver ju knappast ett fotoalbum för att komma ihåg hur de såg ut som små, de har ju nästan hela uppväxten i dessa filmer. Det måste kännas konstigt för dom att avsluta ett sånt långt projekt. Det känns rätt hemskt faktiskt att de snart inte blir fler filmer.

Nu ska jag sluta babbla här och ringa upp Amanda för att se när vi ska träffas idag. Ha en underbar dag :D

4 kommentarer
Postat av: isaaaaaa

ÅÅÅÅÅÅh avundsjuk :o Jag orkade inte med premiären så jag går om några dar då det är lite tomare (A) Okej jag avgudar HP och är lite småsur för jag ville gå på premiären :c

2010-11-17 @ 15:42:46
URL: http://isaiusa.blogg.se/
Postat av: louise

håller med dig lite faktiskt :D

2010-11-17 @ 17:25:37
URL: http://llouiseiusa.blogg.se/
Postat av: Katt

Åh, jag ska med kompisarna imorgon :) ska hinna med att se sista filmen innan bara :/ haha, det löser sig

Postat av: Katt

Åh, jag ska med kompisarna imorgon :) ska hinna med att se sista filmen innan bara :/ haha, det löser sig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0