Glad fars dag!

Förra söndagen sa pappas tjej att det var fars dag. Jag kännde mig som världens värsta dotter för jag hade trott att det var nästa vecka och hade inte förbrett någonting och kände mig jätte dum som hade glömt bort dagen. Men så visade sig att det var denna söndagen, precis som jag trott så nu känner jag mig inte så hemsk i alla fall. Jag drog iväg och köpte en fotoalbum förra veckan i alla fall som jag tänkte att vi kunde fylla med bilder och minnen tillsamans. Idag blir det en god middag och en massa extra kramar.

Jag och pappa en massa år tillbaka. Är otroligt tacksam över att vara hans dotter :)
Här är en passande låt för dagen Beyoncé – Daddy
1 kommentarer
Postat av: nils

jag åker också med explorius, jag tror den amerikanska är ISE...



Men va konstigt, vet du va det är som gör att man får olika såna där andra organisationer? :S

2010-11-14 @ 16:25:42
URL: http://nilsinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0