But the sun is still in the sky and shining above you

Kom precis hem ifrån en visning på en lägenhet. för ett tag sedan. Mamma kom ju hem ifrån USA för ett tag sedan. Innan hon flyttade dit sålde vi vår lägenhet här i Sverige. Nu när hon är tillbaka har hon ingenstans att bo så hon har crashat hos vänner de senaste veckorna. 
Lägenheten i alla fall låg mitt i stan precis ovanför ett cafe så det luktade bulle i hela trappuppgången. Den var jätte fin och rejält stor! Det är en gammal lähenhet med stora fönster och höga tak. Det rum som skulle bli mitt har en walk in closet ; ) Får reda på på onsdag ifall vi får den eller inte. Håll tummarna med mig : D

Idag har jag också varit i stan med mamma. Vi köpte inte något utan gick mest omkring för att spendera lite tid tillsamans. Här är några bilder.

Göteborg är en mysig stad om vintern. Stan är fylld med en massa ljus och dekorationre :)

 

 

1 kommentarer
Postat av: Jojo

Jag trivs faktiskt jättebra på IB! Rätt kämpigt och svårt, men det är väldigt roligt också så jag kämpar på! Vad går du för program? :)



Tack! :) Jo men precis, nu när jag helt bestämt att jag ska åka har jag bestämt mig för att försöka se det positiva i allt. Om jag började leta efter allt det negativa skulle det inte ens vara roligt att åka. Tänk allt vi kommer få uppleva, hur kul vi kommer ha, medans våra vänner har samma tråkiga gamla vardag kvar här i Sverige.



Och jag håller tummarna för lägenheten ;)

2010-11-20 @ 20:02:38
URL: http://jojok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0