And while I sit so high up on a throne I wonder how I can feel this love. On top of the world it’s beautiful but there's no place to fall.

Heej Sverige!! Hur mår ni?
Jag skulle egentligen sitta på båten just nu tillsamans med Amanda och Lina tillbaka till Sverige. Men eftersom att mamma gav mig stora øverraskningen i fredags och døk upp 1 månad før tidigt så stannar jag lite till med henne. Vi har ingenstans att bo just nu i Sverige och vi ska førsøka hitta en lægenhet så fort som møjligt i centrala Gøteborg.

Jag vet att det ær tråkigt hær nu men jag ær snart hemma igen och då blir bloggandet bættre førhoppningsvis.  ØØØØØØØØØÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ


2 kommentarer
Postat av: Matilda

ÅÅ sjukt fin blogg :O Så du ska också åka till USA nästa år med Explorius? =D



Ska vi länka??

2010-11-03 @ 12:22:54
URL: http://matildus.devote.se/
Postat av: Ida

Kan du prata danska?

2010-11-05 @ 15:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0