A christmas carol

Såg "En jul saga" och det var inte riktigt en film jag rekomenderar. Ja jag kollar fortfarande på Dinsey! Något jag rekomenderar däremot är mina och mammas lussekatter. Har ätit fyra stycken redan, kan inte sluta haha. Vi har i alla fall haft en supermysig kväll med julstämmning på högsta nivå. Det gäller att skapa minnen.

Är jätte glad över att jag står min mamma så nära. Vi är lika på så många sätt och fungerar verkligen bra tillsamans. Jag tror att hon känner mig bättre än jag faktiskt känner mig själv. Hon märker att jag är ledsen innan att jag ens kommit på det själv.

Jag och min katt Tillie :)

1 kommentarer
Postat av: tessan

Behövde inte göra något skin test :) Står i mina papper "Vaccine Tuberculosis OR TB/Skin Test Date with negative result OR Clear Copy of nevative Chest x-ray". Är vaccinerad sen tidigare :)



Kanske måste ta om hepatit B eller så, eftersom att det inte var ett visst antal veckor mellan vaccinationerna. Men lär se om det behösv!:)

2010-11-30 @ 22:58:18
URL: http://thezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0