One month left in this mess

Sen är det dags för sommarlov och lite variation. Nya vänner, ny skola, nya lärare, ny miljö, ny stad. Det blir härligt och väldigt skönt med en omväxling. Man har sätt allt här och hört allt här och man är trött på det också. Kanske kommer jag inse hur bra jag har det här i min klass och i trygga alingsås eller så blir det kanske ännu bättre. Vad som är skönt i alla fall är att jag är väldigt säker i mitt val på skola och linje och det känns bra att ha en trygghet i det i alla fall. Sen ar jag ingen aning om hur de nya klasskamraterna kommer vara eller om skolmaten kommer vara outhärdlig, det ända man kan göra är att hålla en tumme. Och sen så blir allt vad man gör det till. Joshua Radin – Brand New Day
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0