You can't deny, we left as shells. We lost the fight.

Idag släpptes Christina Aguileras nya musikvideo till låten You lost me. Den ger mig rysningar, tycker den är riktigt vacker. Älskar att den är så enkel och rå. Jag älskar allt hon gör, jag gillar nödvändigtvis inte alla låtar och ideer, men hon är alltid så kreativ och mångsidig. Man vet aldrig var man kan förvänta sig av den tjejen för hon kommer alltid upp med något nytt. Hon går hela tiden frammåt och prövar hela tiden nya saker vilket jag tycker är väldigt inspirerande. “In the end, we’ve traveled through Christina’s world. One that is physical, mental and spiritually charged. Nothing is what it seems. Everything is fractured and evolving, falling away … fragile,”

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0