The nightmare before christmas. Since I'm dead I can take off my head.

Har haft mysdag idag. Jag och mamma träffades och såg en film, "välkommen till familjen". Fick mitt sista adventspaket som var en jätte fin snöglob. Vi sa hejdå till varandra för hon ska till Danmark över julen, åker dit den 261.

Pappa och jag letade julgran, visade sig vara helt sopat på den fronten. Fick köpt en riktigt ståtlig plastgran så det löste sig ändå.

Jag träffade Lina på stan och vi fick köpt några akutjulklappar. Jag och Amanda drog hem till min och mammas nya lägenhet, Lina kunde tyvärr inte vara med för hon ska snart till Thailland men jag och Amanda träffades i alla fall och höll minijulafton. Vi såg "the nightmare before christmas", kokade te och åt smoothies. Självklart bytte vi julklappar också. Jag och mamma har inte fått upp någon julgran i år men vi har en liten liten plastgran som vi klätt med lila kulor från min barndom. Den står på vårt bord och där under la vi alla julklappar. Fick en sexig klapp av Amanda och Lina kan jag ju säga, busfrön... och ett jätte fint kort som Amanda hade målat. Jag hoppas de blev nöjda med vad de fick ifrån mig också :)

När jag och Amanda fick sagt hejdå till varandra pyntade jag och pappa huset med tomtar och granen med kulor. Så nu är det riktigt julfint här hemma!
Nu ska jag gå och lägga mig. NÄR JAG VAKNAR ÄR DET JULAFTON!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0