Blah, blah

Wie! Känner mig fri frå en fågel just nu. Okej kanske inte men jag är fri från läxor och skola ett tag nu i alla fall. Det känns så himla skönt!

På skolan imorses var det sammling i aulan. Vi lyssnade på lite jullåtar och plågade oss igenom rektorns evighetstal. Det kändes ett jag aldrig skulle få jullov, ville ju bara springa ut genom portarna och det gjorde vi efter ett tag. Men först skulle klassen sammlas i ett klassrum för att fika och göra tävling. Jag vann inte.. Men sedan var det äntligen slut för dagen och slut på höstterminen.

Så vad händer under lovet då? Ska sova, sova, sova, se en massa film och läsa. Träffa alla människor som man inte hinner se annars och njuta en massa tid med dem. Fira jul och nyår. Åka till Danmark. Det är nog det.

Jag, Paulina, Hanna och Sara gick omkring lite på stan efter skolan. Visade sig att de 600 kr jag trodde fanns på mitt kort var 1500, snacka om att jag blev glad! Så nu har jag köpt en massa fint till familj och vänner som jag hoppas att de blir glada för. På hemvägen, precis som på ditvägen var det problem med tågen som vanligt. På tåget träffade jag John och Anna.

Nu sitter jag och chattar med Amanda och hon håller just nu på att fixa en lite mer vintrig design åt mig. Så himla snällt av henne! Så den är nog uppe på bloggen om ett tag :)

Jag och Amanda i sommras

1 kommentarer
Postat av: Jojo

Älskar designen. Bilderna på dig är verkligen fina! :) Och ännu en gång, love your hair!!

2010-12-22 @ 01:07:32
URL: http://jojok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0