White christmas

Har blivigt en himmla massa bilder de senaste dagarna. Kom på att jag vill fota massa Svensson bilder nu innan jag drar till staterna  så att jag kan kolla tillbaka på minnen och visa värdfamilj m.m. Här är några bilder från dagen. Slutade tidigt så drog och fikade på en currykyckling baguette och delade en kärleksmums med Paulina och Shajwan. Blev jätte glad på vägen hem när jag kom på att jag glömt att öppna min chokladjulkalender också. Varför är kalenderchokladen godaren än sån man kan köpa i affären? Nu ska jag plugga lite. Hörs senare!

Come at me bro!

Idag är det helt vitt ute av rimfrost. Jätefint!
1 kommentarer
Postat av: Miranda

sv: Japp det har jag, tack! :D

2010-12-02 @ 16:21:01
URL: http://mirandahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0